על חשיבותו של ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח המיועד לבעלי מקצועות חופשיים וביניהם רואי חשבון, יועצי מס והעוסקים בהנהלת חשבונות. מה הביטוח מכסה בדיוק ולמה כל כך חשוב שיהיה לכם אותו? על כך במאמר שלפניכם.

עבודה יומיומית מורכבת שעלולה לגרום לטעויות

כל מי שעוסק בתחום הפיננסי אחראי על כספיהם של לקוחותיו באופן ישיר. מדובר בתחומי פעילות מאתגרים למדי, ועל כתפיהם של העוסקים במלאכה מוטלת אחריות כבדה. תחומים אלה גם תחומים בדד ליינס, מה שיוצר לעתים גם לחץ ועומס המתווספים למורכבות של תחום זה. כל אלה מהווים כר פורה אי דיוקים, השמטת פרטים חשובים ושלל טעויות בדוחות אשר עליהם הם אמונים, מה שעלול לגרום להפסדים כספיים או להטלת קנסות על לקוחותיהם.

הסיבה לנחיצותו של ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון

טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר לא רק לגרום לנזקים כספיים ללקוחות שלכם, אלא גם לפגוע ברואה החשבון עצמו או לכל אדם אחר שמספק שירותים בתחום הפיננסי. מצב כזה חושף אתכם, כנותני שירות, לתביעות רשלנות ולהליכים פליליים, היות ובישראל עבירות מס נחשבות בתור עבירות פליליות הכרוכות בעונשים כבדים ביותר, לרבות תשלום פיצוי נזיקין בטווח מחירים שיכולות להאמיר גם למאות אלפי שקלים אם לא יותר.

הגנה מושלמת מול תביעות רשלנות – מה כולל הביטוח?

מה ניתן לעשות אם חלילה לקוח יתבע אתכם בטענה שנגרם לו נזק כתוצאה מקבלת שירות רשלני או הפרת חובה מקצועית? נכון להיום הפתרון היחידי הקיים בשוק לצורך הגנה מפני תביעות רשלנות הוא פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון. מדובר בביטוח המספק לכם הגנה משפטית מלאה, החזר הוצאות נלוות לתביעה, ואפילו תשלום פיצויים, בהתאם לגבולות האחריות בפוליסה, אם בית המשפט פסק לטובת התובע.

מי יכול לרכוש לעצמו ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון?

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מיועדת לבעלי מקצועות חופשיים באשר הם, אך לכל בעל מקצוע יש את הסיכונים אשר הוא ספציפית חשוף אליהם. אך ביטוח אחריות מקצועית לרואי חשבון מתאים גם לכל מי שעוסק בתחומים הבאים:

  • ביקורת פנים
  • הנהלת חשבונות
  • עריכת דוחות כספיים
  • חשבות שכר או כל חשבות אחרת
  • ניהול סיכוני שוק
  • כתיבה והכנה של מכרזים
  • מתן ייעוץ עסקי/פיננסי/מנהלי
  • ייעוץ מס, כולל ייצוג מול רשויות המס, מע"מ וביטוח הלאומי
  • ניהול עיזבונות
  • הערכת שווי מניות ועסקים
  • ועוד

איך לרכוש ביטוח אחריות מקצועית בצורה קלה ופשוטה?

חשוב לפנות לסוכן ביטוח שמתמחה בתחום לצורך השוואת מחירים ותנאים בביטוח, שכן לכל פוליסה יש את הניואנסים הקטנים שלה שדורשים תשומת לב, מחשבה ואפילו יצירתיות. כמו כן חשוב להכיר את הצרכים שלכם לעומק, את אופי עובדתכם ואת ההיסטוריה הביטוחית שלכם לצורך התאמת פוליסה אידיאלית.

במרכז הביטוח לעסקים מתמחים בענף זה כבר עשרות שנים, עובדים בצמוד לכל הגופים המובילים בארץ ומשתמשים במערכת מתקדמת המאפשרת השוואה מקיפה ויעילה בין כל הפוליסות הקיימות. צרו קשר עוד היום והבטיחו השקט הנפשי שלכם.

 

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא

ביטוח חובה – מחזיקים ברשותכם רכב ישן? גם אתם זקוקים לביטוח חובה וישנה דרך לחסוך בעלויות 

lawyer
מהו פירוק שיתוף בגירושין ואיך לעשות אותו נכון?

.רובנו מכירים את המושג 'פירוק שותפות' מהעולם העסקי. אבל להווי ידוע, כי המושג רלוונטי גם לבני זוג העורכים פירוק שיתוף בגירושין. בני זוג, במהלך חייהם המשותפים, צוברים רכוש ונכסים רבים. לכאורה, מתקיימת ביניהם גם כן "שותפות עסקית" לצד השותפות הזוגית, בה יש להם במשותף התחייבויות, זכויות, ונכסים.

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!