רואה חשבון עלות – מה נחשב מחיר הוגן?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

בתחום רגיש כמו ניהול חשבונות לא נמהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר ובכל זאת, נרצה לשלם מחיר הוגן בעבור שירות שכולל אתהמדריך הזה נועד להסביר איך מחשב רואה חשבון עלות טיפול בתיק ולהציג את המחירים הממוצעים בתחום. כל מה שאנחנו צריכים. רואה חשבון מקצועי הוא בראש ובראשונה אדם אחראי שאפשר לסמוך עליו. הוא מחזיק בידיו אחריות רבה ולמעשה קובע את ההתנהלות שלכם מול רשויות המס. על טעויות בחישובי מס, טעויות דיווח או איחור בתשלומים אתם צפויים לשלם מחיר כבד.

אם אתם מחפשים לראשונה רואה חשבון ומתלבטים בין כמה הצעות או מבקשים לדעת מהם המחירים בענף – הגעתם למקום הנכון. המדריך הזה נועד להסביר איך מחשב רואה חשבון עלות טיפול בתיק ולהציג את המחירים הממוצעים בתחום.

איך רואה חשבון קובע מחירים?אם נשאל איך מחשב רואה חשבון עלות טיפול בתיק הוא ישאל תחילה באיזה עסק מדובר ומה מהות הפנייה

בין אם אתם עוסקים פטורים, עוסקים מורשים, בעלי חברה בע"מ או שכירים, סביר להניח שתזדקקו בשלב מסוים לליווי מקצועי של רואה חשבון. ההתנהלות מול רשויות המס אינה פשוטה וכמעט תמיד לא נצליח להבין בעצמנו את התכתובות או את דרישות התשלום. רואי חשבון הם אנשי מקצוע שהשקיעו שנים רבות בלימודים וצבירת ניסיון, את המחירים שלהם הם גובים בהתאם.

אם נשאל איך מחשב רואה חשבון עלות טיפול בתיק הוא ישאל תחילה באיזה עסק מדובר ומה מהות הפנייה. בהתאם לסוג העסק והשירות הנדרש הוא יידע לקבוע כמה שעות עבודה נחוצות והמחיר יחושב בהתאם.

עלות רואה חשבון מנוסה מול עלות רואה חשבון מתחילרואה חשבון עלות טיפול כללי בעסק כוללת לרוב מילוי דוחות שנתיים, ניהול תשלומי מס ודיווחים, הכנת משכורות.

בתחום כמו ראיית חשבון יש משמעות לוותק. פעמים רבות רואי חשבון וותיקים מנהלים קשרי עבודה טובים עם אנשי המפתח ברשויות המס. יש להם את היכולת לפתור בעבורכם תסבוכות ואף לצמצם או לבטל לחלוטין קנסות. רואה חשבון מתחיל יהיה אולי זול יותר, זמין יותר והרבה יותר נלהב, אך כדאי לוודא שהוא אכן מסוגל לתת מענה מלא.

רואה חשבון עלות, מדוע זה משתלם?

כל בעל עסק שניסה לוותר על שירותי רואה חשבון שטעמי חיסכון יאמר לכם שהתשלום לרואה החשבון הוא הוצאה חכמה. מה גם שזאת הרי הוצאה מוכרת. ההתנהלות מול רשויות המס אינה פשוטה כלל, בהעדר ניסיון וידע תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן רב בניסיונות לבצע פעולות פשוטות. הזמן שלכם הוא משאב יקר ובהתאם נמליץ לכם להקיף את עצמכם באנשי המקצוע הטובים ביותר. התפקיד של רואה החשבון הוא לנהל בעבורכם את כל התקשורת עם רשויות המס.

יש לרואי חשבון ידע וניסיון שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות. כדאי להתייעץ עם רואה חשבון לפני צעדים משמעותיים בניהול העסק. רואה חשבון עלות טיפול כללי בעסק כוללת לרוב מילוי דוחות שנתיים, ניהול תשלומי מס ודיווחים, הכנת משכורות. יש לרואה חשבון מקצועי ומנוסה את היכולת לחסוך לכם כסף בתשלומי מס. אין סיבה שתשלמו יותר כאשר כל השאר משלמים הרבה פחות.

מתי פונים אל רואה חשבון?רואה חשבון עלות בעבור עוסק פטור כוללת בעיקר את הדוח השנתי. עוסקים פטורים אינם משלמים מס הכנסה ובהתאם הם נדרשים רק בדיווח שנתי ובהגשת דוח.

רוב בעלי העסקים פונים אל רואה חשבון טרם הקמת העסק מתוך מטרה להפקיד בידיו את פתיחת התיקים. חשוב להדגיש שאין כל חובה להמשיך לעבוד עם אותו רואה חשבון שפתח בעבורכם את התיקים. אתם רשאים להחליף רואה חשבון בכל רגע. עובדים שכירים פונים אל רואה חשבון במטרה לבצע חישוב זכאות להחזר מס. בדיקה של רואה חשבון עשויה לחשוף החזרי מס שמגיעים לכם בגובה של עשרות אלפי שקלים.

בעבור עצמאיים שירות של רואה חשבון הוא צורך בסיסי. רואה חשבון עלות בעבור עוסק פטור כוללת בעיקר את הדוח השנתי. עוסקים פטורים אינם משלמים מס הכנסה ובהתאם הם נדרשים רק בדיווח שנתי ובהגשת דוח. שירות של רואה חשבון בעבור עוסק מורשה כולל פתיחת תיקים, עריכת דוחות, מעקב אחר תשלומים חודשיים לרשויות המס. עוסק מורשה זקוק לליווי צמוד של רואה חשבון מקצועי, מדויק וחכם.

מה רואה חשבון עושה בשביל חברה בע"מ?

פתיחת חברה בע"מ דורשת ליווי צמוד של רואה חשבון. קיימים מספר מסלולים ואתם זקוקים לרואה חשבון מנוסה בשביל לבחור נכון. ליווי שוטף של רואה חשבון נדרש לניהול חשבונות, הכנת דוחות, חישוב מאזנים, ביקורות ועוד.

כמה יעלה לי לפנות אל רואה חשבון?

רואה חשבון עלות מחשבים על פי שעות העבודה הדרושות ומורכבות העבודה. בהתאם, חברות בע"מ משלמות הרבה יותר לרואה החשבון שלהן בהשוואה לעוסק פטור.
 

רואה חשבון עלות מחשבים על פי שעות העבודה הדרושות ומורכבות העבודה. בהתאם, חברות בע"מ משלמות הרבה יותר לרואה החשבון שלהן בהשוואה לעוסק פטור. רוב רואי החשבון מבצעים בעבור הלקוחות שלהם עבודה שוטפת ובהתאם הם דורשים שכר טרחה חודשי ותשלום נוסף בעבור דוחות שנתיים ומאזנים. לא קיים היום מחירון רואה חשבון עלות אחידה כך שאתם מתבקשים לשאול כל רואה חשבון מה כלול בהצעת המחיר ואלו שירותים ידרשו תשלום נוסף.

רואי חשבון מבקשים תוספת תשלום בעבור דוח חודשי, הצהרת הון, מאזנים, פתיחת תיק. מחירים של רואה חשבון מושפעים גם מגודל העסק, מספר העובדים והיקף הפעילות. ככל שהעסק יותר גדול כך הוא דורש עבודה רבה יותר. רואה חשבון עלות לעוסק פטור תהיה 800-1,200 ₪ בעבור דוח שנתי. עוסק מורשה משלם לרוב תשלום חודשי קבוע של 300-800 ₪ בתוספת כתיבת דוח שנתי בעלות של 1,000-2,000 ₪. חברה בע"מ משלמת 1,200-4,000 ₪ בחודש ועוד 2,000-10,000 ₪ בעבור דוח שנתי.

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!