תעריף שכ"ט רואה חשבון – כמה עולה רואה חשבון טוב?

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

באנר - המרכז לרואי חשבון
השאירו פרטים
ללא התחייבות!

שכר טרחה של רואה חשבון הוא הוצאה מוכרת ובכל זאת נרצה לוודא שאנחנו מקבלים מחיר הוגן. תעריף שכ"ט רואה חשבון מחושב על פי מורכבות הטיפול ומספר שעות העבודה הדרושות. בהתאם, עוסק פטור שאינו דורש עבודה רבה מצד רואה חשבון ישלם תעריף נמוך הרבה יותר מזה של עוסק מורשה או חברה בע"מ. התשלום לרואה החשבון מתבצע אחת לחודש, אחת לחודשיים או פעם בשנה. אם קבלתם זה עתה הצעת מחיר מרואה חשבון כדאי לברר מה בדיוק כלול בהצעה.

כמה עולה רואה חשבון?תעריף שכ"ט רואה חשבון מחושב על פי מורכבות הטיפול ומספר שעות העבודה הדרושות. בהתאם, עוסק פטור שאינו דורש עבודה רבה מצד רואה חשבון ישלם תעריף נמוך הרבה יותר מזה של עוסק מורשה או חברה בע"מ.

תעריף שכ"ט רואה חשבון מחושב בהתאם לצרכים של העסק. בעבור עסקים חדשים התשלום הראשון לרואה החשבון כולל פתיחת תיקים (מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי) כאשר התעריפים בשוק הם 1,000 – 5,000 ₪. המחיר נקבע בהתאם לגודל של העסק. אם התחלתם לעבוד עם רואה חשבון חדש כאשר התיקים כבר פתוחים, לא תצטרכו לשלם דמי פתיחת תיק. בעבור הגשת דוח שנתי עוסק פטור ישלם 1,000-3,000 ₪ , עוסק מורשה 1,000-3,000 ₪, חברה בע"מ 5,000-50,000 ₪.

אין מחירון אחיד בתחום כל שכל רואה חשבון קובע בעצמו את המחירים שלו. ישנם רואי חשבון שדורשים תשלום חודשי קבוע בעוד אחרים מבקשים תשלום רק בעבור הגשת הדו"ח. כך למשל, עוסק פטור יתבקש לשלם 250₪ לחודש לפני מע"מ ועוד 1,500 ₪ בעבור הגשת דוח שנתי,  לפני מע"מ. הכנת דוח הצהרת הון כרוכה בתשלום נוסף.

תעריף שכ"ט רואה חשבון לעוסק מורשה וחברה בע"מתעריף שכ"ט רואה חשבון מחושב בהתאם לצרכים של העסק. בעבור עסקים חדשים התשלום הראשון לרואה החשבון כולל פתיחת תיקים

שירותי הנהלת חשבונות לעוסק מורשה כוללים מעקב שוטף להסדרת תשלומים מול המע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. נדרשת תקשורת שוטפת בין בעל העסק לבין רואה החשבון. התעריף הממוצע בעבור עוסק מורשה הוא 400 ₪ לחודש לפני מע"מ. ועוד 1,500 שקלים בעבור הגשת דוח שנתי, לפני מע"מ. ככל שהעסק יותר גדול ההתנהלות מול רשויות המס הופכת מורכבת יותר והמחיר נקבע בהתאם. חברות בע"מ נדרשות לשלם תעריף שכ"ט רואה חשבון גבוה כך שהחברות הגדולות בוחרות לשכור רואה חשבון במשרה מלאה. שירות חודשי של רואה חשבון לחברה בע"מ יעלה 1,000-3,500 ₪ .

מחירים בעבור שירותים חד פעמייםתעריף שכ"ט רואה חשבון לעוסק מורשה וחברה בע"מ שירותי הנהלת חשבונות לעוסק מורשה כוללים מעקב שוטף להסדרת תשלומים מול המע"מ

  • דוח שנתי לשכירים יעלה 1,200-1,500 ₪
  • תעריף שעת ייעוץ מס 350-600 ₪
  • ייצוג אל מול רשויות המס 350-700 ₪ לשעה
  • הכנת דוח הצהרת הון 1,000-1,900 ₪
  • סגירת תיקים בעקבות סגירת העסק/החברה 800-1,900 ש"ח

תעריף שכ"ט רואה חשבון בעבור טיפול בקנסות או עיקולים מחושב לפי שעה (500-850 ₪ לשעה).

איך מוצאים רואה חשבון טוב?

על רואה החשבון להיות מסוגל לתת מענה מדויק ומהיר לכל פנייה שלכם. כיום בעידן האינטרנט אפשר להסדיר תשלומי מקדמות ושינויים ברישום אונליין. תבחרו נכון ותוכלו לעסוק רק בפיתוח של העסק מבלי לדאוג לדוחות ותשלומי מס. רואה חשבון מקצועי שם לו ליעד להבטיח שאתם תשלמו מס מינימלי ותמצו את כל הזכויות שלכם מול רשויות המס. עם רואה חשבון מקצועי ומנוסה אתם נראים טוב יותר ובעיקר חוסכים כסף.

החופש לבחור בכל רואה חשבוןתעריף שכ"ט רואה חשבון בעבור טיפול בקנסות או עיקולים מחושב לפי שעה (500-850 ₪ לשעה).

כיום כאשר חלק ניכר מהעבודה מתבצע אונליין אין כל סיבה שמיקום גיאוגרפי יאלץ אתכם לבחור ברואה חשבון פחות מקצועי. המרחק הגיאוגרפי אינו רלוונטי עוד! רואה חשבון בתל אביב נותן שירקות לעסקים שממוקמים בכל הארץ ללא כל קושי. רואה חשבון מקצועי יידע לחסוך לכם כסף עם מימוש נכון של נקודות זכות. אל תפספסו את ההזדמנות לנצל לטובתכם את הטבות המס האזוריות.

איך מחליפים רואה חשבון?

אם יש לכם כבר רואה חשבון ואתם מעוניינים להחליף אותו מכל סיבה, יש לכם זכות מלאה לעשות זאת. כל שעליכם לעשות זה להודיע לרואה החשבון שאתם מעוניינים לעבור אל רואה חשבון אחר ולבקש ממנו להעביר אליכם את כל המסמכים. רואה החשבון הישן מתבקש לסגור את ההרשאות שלו בעוד רואה החשבון החדש פותח הרשאות ורושם את עצמו כמייצג החדש שלכם.

רואה חשבון זולבעבור רוב בעלי העסקים 4 שעות עבודה חודשיות שוות יותר מתעריף שכ"ט רואה חשבון לחודש.

הרעיון מאחורי העסקת רואה חשבון הוא ניסיון לחסוך כסף וזמן. אתם מבקשים לנהל את כל התקשורת מול רשויות המס באמצעות איש מקצוע במטרה לחסוך כסף, להימנע מטעויות ולא לקבל קנסות. רואה חשבון מקצועי שאינו בהכרח הזול ביותר מסוגל לעתים לחסוך לכם לא מעט כסף. רגע לפני שאתם ממהרים להחליף רואה חשבון בגלל פער של 50 שקלים בשכר הטרחה החודשי כדאי לוודא שאתם לא טועים.

בשביל מה בכלל צריך רואה חשבון?

התנהלות מול רשויות המס ללא ליווי של רואה חשבון אפשרית וחוקית. בעבור עוסקים פטורים מדובר במשימה אפשרית לחלוטין. אך חשוב לציין שבמידה ותטעו או תסתבכו עם הגשת הדוח השנתי, נציגי רשויות המס לא יהססו להטיל עליכם קנס כספי משמעותי. בעבור עוסקים מורשים התנהלות ללא ליווי של רואה חשבון הרבה פחות מומלצת. אם תנהלו בעצמכם את תשלומי המס תתבקשו להשקיע בכך כ-4 שעות עבודה לפחות בכל חודש. בעבור רוב בעלי העסקים 4 שעות עבודה חודשיות שוות יותר מתעריף שכ"ט רואה חשבון לחודש.

 

אז מה למדנו בכתבה:

אל תזרקו את הכסף שמגיע לכם לפח! פנו לייעוץ מיידי!

אהבתם? זה הזמן לשתף!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

החזון שלנו

המרכז לרואי חשבון פועל בישראל כבר שנים ארוכות ומציע את כל סל השירותים החשבונאיים לעוסקים זעירים, עוסקים מורשים, חברות בע"מ, שותפויות, אגודות חקלאיות ועוד. המרכז פועל באמצעות מערך שלם של רואי חשבון ומנהלי חשבונות בכל הדרגות ומציע לכם פתרון מלא מא' ועד ת' לניהול החשבונות בעסק, לא משנה מה גודל העסק ומהם סוגי המס שאתם משלמים – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, מס קניה, מכס, מס מעסיקים וכל מס אחר – המרכז לרואי חשבון יטפל עבורכם בכל ההיבטים החשבונאיים בעסק לרבות חשבות שכר

-המרכז לרואי חשבון-

משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של חובות למס הכנסה ומע"מ ותוך חודש, עשיתם לי סדר בכל הניירת של ההוצאות והכנסות. מודה שאם המרכז לרואי חשבון, כנראה שהעסק שלי היה פושט רגל ממזמן."
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר משרדי ראיית חשבון. אחת העסקאות הטובות ביותר שעשיתי בשביל העסק שלי זה לעבוד אתכם."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה רואי חשבון לא עברתי עד שהגעתי אליכם. תמיד חיפשתי משרד שייתן לי מענה מהיר ויגדיל ראש בשבילי בגלל שאני לא מבין בתחום הזה. אתם נותנים לי ראש שקט וחוסכים לי כסף. עושים את העבודה הכי טוב שאפשר לבקש!!"
שי
חולון
קרא עוד
"אני כבר יותר מ-10 שנים ממליץ לקולגות שלי על הנהלת החשבונות המסודרת והמקצועית שלכם. תמיד שיש לי שאלה, אתם עונים מהר ועושים לי סדר בראש. בנוסף, חסכתם לי כסך אדיר ותמיד אתם יוזמים רעיונות כיצד אפשר לחסוך עוד. אין עליכם!"
הקודם
הבא
רואה חשבון ב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בחריש

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בעומר

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון בתל-אביב

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

רואה חשבון ביפו

הקמת עסק עצמאי וניהולו הם לא דבר קל. בעל העסק צריך להתמודד מול הרשויות ולדעת כיצד להתנהל איתן. על מנת להצליח להתנהל נכון ולא להסתבך

כל מה שהעסק שלך צריך בשביל לצמוח!

אל תזרקו את הכסף שלכם לפח!
התמודדות אל מול רשויות המס מצריכה רואי חשבון מנוסים שידעו איך לנהל את התיק שלכם בצורה שתחסוך לכם הון!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!